1. Rezerwacje stolików przyjmujemy drogą mailową pod adresem rezerwacje@koe.fun
oraz za pomocą strony internetowej https://komediowa.pl

2. Dokonując rezerwacji stolików należy podać dzień rezerwacji, godzinę,

imię i nazwisko osoby rezerwującej oraz numer telefonu kontaktowego. Stolik rezerwowany jest na dwie godziny. W celu wydłużenia rezerwacji prosimy o kontakt z obsługą.”

3. W przypadku nie pojawienia się osób, które przedpłaty dokonały i spóźnienia przewyższającego czas 15 minut od ustalonej godziny rezerwacji zadatek przepada i jest traktowany jako opłata za usługę rezerwacji stolika, która ma pokryć stratę z tytułu wyłączenia stolika ze sprzedaży.

4. Rezerwacji powyżej 6 osób należy dokonać poprzez formularz kontaktowy na stronie https://komediowa.pl/ lub mailowo rezerwacja@koe.fun

5. Przedpłata za rezerwację stolika wynosi 25 zł od osoby. Kwota ta jest w całości odliczana od rachunku finalnego w restauracji. Przedpłaty dokonuje się za pomocą platformy Przelewy24.

6. Przedpłata jest bezzwrotna aczkolwiek istnieje możliwość przeniesienia terminu rezerwacji bez dodatkowych kosztów na inny termin po kontakcie telefonicznym: 791-634-114 lub mailowym pod adresem : rezerwacje@koe.fun

7. Pod koniec każdego dnia kalendarzowego wszystkie nieopłacone rezerwacje zostaną anulowane przez restaurację.
8. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności oraz nie gwarantuje większej ilości miejsc niż ustalone i potwierdzone podczas dokonywania rezerwacji

9. Restauracja zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty serwisowej w wysokości 10% wartości rachunku dla rezerwacji od 6 osób wzwyż.

10. Wszelkie odstępstwa od niniejszego regulaminu muszą zostać ustalone z managerem lokalu i potwierdzone w formie pisemnej lub mailowej przez obie strony.
11. Restauracji zastrzega sobie prawo do odmówienia dokonania rezerwacji bez podania przyczyny.

12. Dokonanie rezerwacji w restauracji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. 

13. Reklamacje można składać na adres email: komediowa@koe.fun

14. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.

15. Restauracja informuje, że nie ma możliwości odstąpienia od umowy po realizacji zamówienia.

16. Stolik rezerwowany jest na dwie godziny. W celu wydłużenia rezerwacji prosimy o kontakt z obsługą.